Thursday, September 16, 2010

Busking at Central Market

Semalam,pg busking kat CM..haha..mtk tlg Ali tnye abg2 otai kalo leh busking skali..Kol 11 pagi da grak ..tp stat busking kol 3 sbb jln2 g cari microphone stand kat jalan pasar..tp mic lom ade lagi..haha..dlm kol 230 cmtu grak pg g CM plak..Alhamdulillah dpt jugak ar rase busking kat tmpt public..first time experience..overall confidence tu dpt naekkan sket..sblm ni mmg slalu sgt takot lagi2 nek atas stage..hahah..lagu2 yang nyanyi mmg rock and roll tp ble aku nyanyi jek kuar ar lagu2 taylor swift...hahah..nyanyi jugak2 lagu2 sendiri tp ternganga jela sume org.hihi...Yang paling best ble org pon baek hati bg duet ..mmg rase diappreciate jugak and ade dorg budak kecik dtg bg seringgit..comel gler.ade jugak yg bg 10 rengget ..tp at the end of the dy..x amek pon duet tuh sbb da ckup bagus aku dpt busking ngn abg Nik,Ali,Eddy, and kwn2 dorg yg len..aku bli Cd abg Nik sbb die baek gler ngn aku smlm..die ckp lontarkan suare tuh..tp mmg susah gler kot nk nyanyi kuat2..perlahan je suare aku.haha..pg busking satu bnda baru yg best..dan aku suke pada bnda baru ...kalo buat bnda yang nk ke glamour bukan seni kot..bak kate org.. kalo g busking baru rase puas ati...haha..so lpas ni harap2 vokal aku bleh ar bgus sket kalo praktis slalu kan.:)

2 comments: